En glädje dag

Ja ha då har man vart hemma här på sjukhuset i två dagar nu & det är bra på både gott & ont. Jag är mest glad för att jag inte hade glas kvar i fingret det andra är att min närv är så kallad på doktors språk ”den är över körd” vilket det kan resultera i att jag kan få det hela livet ut. Men nu kan jag äntligen pusta ut. Men annars så har det varit en chill dag för mig jag orkade inte helt enkelt gå till skolan för att jag hade sjukskrivit mig i 2 då så i morgon ska jag gå igen jaaaa för sedan så är det ju mina konfirmander. En tanke som slog mig när jag åt det är att man kanske skulle vara katt alltså sova, äta, leka & sova vilket liv alltså det skulle nog passa mig. Men nu mina trogna läsare så ska jag hitta på annat.

Pace and love


Mathias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0