Glad & Tröt

Hej Bloggen


Ja nu har jag vart väldigt dum för jag inte har skrivit iden på ett tag men jag får väll skylla att jag har haft det möe att göra mycket förberedelse för SKUR (Svenska Kyrkans Ungas Rådslag) som gick av stapeln i hälgen i Åmål jag vart nominerad två gånger till DS men kom inte in träligt men men det är ett nytt år nästa år får väll hopas på det då jag vill så gärna komma in i SKU`s DS men i morgon e det en ny skoldag jippi eller inte men jag ska inte klaga för. Jag åker på äventyr snart mi love  that  sedan är det bara att se fram i mot 30 maj för då har jag skolavslutning Hahahaha säjer till alla andra som har i mitten av juni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0