Gårdagens inlägg

Ja hej alla trogna läsare jag har haft ett väldigt långt uppehåll nu med bloggen men men jag får väll ta mig i nacken och börja skriva igen det är alltid kul att författa i min blogg. Ja hur har nu min sommar sätt ut? Ja jag har jobba på lennakatten i Uppsala det är alltid lika roligt jag gillar det värkligen sedan har jag varit ner en väcka i Lettland och varit med på ett ungdomsläger där det var roligt vill jag säja sedan så har jag bara tagit det lugnt för det måste man ju göra på sommarlovet eller hur? Sedan så har jag fyllt år så nu är jag 18 och jobbar hårt för att få det berömda kortet J aja nu ska jag förbereda mig för att titta på Skrubs på tv 6. skriver i morrn igen


Puss & kram    


Mathias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0