Blodigt alvar & sjukhus miss

Hej! Ja då har man kommit hem från Göteborg efter en helgs ledar utbildning jag kan bara säja att jag tog det på blodigt alvar. Det handlar om igentligen att jag hade ett pass med utelekar och då skada jag mig rejält på vänster ring finger genom att jag fick ett 7 helsikes jack efter en glasflaska det slutade med att jag fick åka in till östra akuten i Göteborg för att få det undersökt av en läkare men så när jag kom dit så slutade det med att en syster titta på det bara och klistrade ihop det på mig utan att ha plockat ut rester av glas eller tvätta det sedan efter att hon har gjort det så blir jag skickad till ett annat sjukhus som heter Axesakuten & där fick jag sitta sammanlagt 4 och ½ timme för ingenting började med att jag fick sitta i 1 timme för att komma till den däran receptionen för att anmäla in mig sedan sitta 3 & ½ timme för att träffa en läkare som sa att jag inte behövde ta någon jäkla stelkrampsspruta alltså jag höll på att dö jag vart riktigt sur på när han sa det så jag tänker åka till en läkare i morrn.

Men men nu kommer jag i alla fall hissa & dissa.

Börjar med att hissa. Jag vill hissa utbildningen för att den har varit lärorik. Sedan så vill jag ändå hissa Junis konsulent i Göteborg eller som han sa till min pappa världens bästa junis konsulent för att han var med mig hela tiden på sjukhusen tack Johan Rapakko.

Nu till dissningen Det är enkel & kortfattad. Skada er aldrig i göteborg gör ni det då ska ni inte åka till Östra sjukhuset för att få hjälp ni kommer bara bli flyttade till Axesakuten. Säjer som Pölsa i slim sussi over and out.

Mathias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0